Obserwatorzy

piątek, 24 stycznia 2014

DIY#23 Krok po kroku - Maska / szablon do pracy z pastą strukturalną.

Tworząc tło do LO często używamy masek, co zrobić kiedy żadna nam nie pasuje do koncepcji?? Nic prostszego, możemy sobie ją zrobić samodzielnie jeśli tylko posiadamy maszynkę typu Cuttlebug lub BigShot oraz wykrojniki. Najbardziej nadają się drobne wzory. Np chmurki, kwiatki, gwiazdki lub inne.
Najlepiej wybrać do stworzenia maski papier o dużej gramaturze. Próbowałam wyciąć wzory w folii, niestety moja zurzyta maszynka nie dała rady, może wam się uda??

Ja stworzyłam takie:



A tak wygląda maska w użyciu.


Oraz praca z nią.


Na pewno zobaczycie nie długo użycie tych (i innych) masek na moich pracach.
Tych którzy nie posiadają odpowiedniej maszynki, namawiam na kupno gotowych masek - to świetna zabawa.

Maski, pasty strukturalne, mgiełki itp znajdziecie TUTAJ

10 komentarzy :

  1. świetny patent :) ja sobie ostatnio kwiatkową i literkowa taką zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa!!!! Ja czasami wykorzystuję fragmenty zewnętrznej części po wyjętych tekturkach... ten patent tez świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super! Swietny pomysl, szkoda, ze w moim przyadku nie do zrealizowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł jest super!!! Ja odkładam takie resztki po wycięciu z wykrojnika. Ale puki co nie eksperymentowałam z pastami tylko z mgiełką.
    Jeśli chodzi o folię to kiedyś próbowałam wyciąć element na nowym BS-e i też nie poszło. To chyba za trudny materiał dla maszynek. Niestety. :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to jest najlepsze!!!!.... ja już od dawna nie wyrzucam takich ścinek i używam je właśnie jako maski:) .....bo wszystko jest przydatne:)...a jeszcze dodatkowo można lakierem spryskać jeśli jest cieńsza kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! :) Dziekuję za podzielenie się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł genialny, ja często zostawiam kartki po wykrojonych elementach i używam jako maski.

    OdpowiedzUsuń
  8. He-he :) można też eksperymentować z dziurkaczami :)
    Mnie urzekł LO - świetne zdjęcia, ciepła atmosfera pracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł, też nieraz wykorzystuję różne odrzuty :)) Śliczne LO - jak niewiele trzeba, żeby wyszło tak wiele ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wszystkim dziękuję za tak miłe komentarze :) Jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.