Obserwatorzy

piątek, 14 listopada 2014

Podsumowanie Świątecznej Zabawy Wymiankowej cz. II

Uff, dobrnęłam do końca mailowej listy. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.
Jeżeli ktoś jeszcze nie przesłał fotki - nic się nie stało.
Pomimo publikacji, zapraszam do przesyłania, post zostanie zaktualizowany.
/dotyczy to również adresów bloga/

A zatem, odsłona druga Waszych wspaniałych prac:

52. Michaela Koczwara > Malowany Imbryczek
 

54. Ewa Kwiatkowska =>Kerowyn


55. Kerowyn =>Monika na Hamaku


56. Monika na Hamaku => Jola


57. Jola => Fabryczka hand made by I.B.




59. Zajawka => Sylwia Murzynowska



60. Sylwia Murzynowska => Edyta z Kubkiem Kawy


64. Aleksandra Sz => Lucy z Mazur



65. Lucy z Mazur => Asia Nosal

 

66. Asia Nosal => Agnieszka Ostrowska


67. Agnieszka Ostrowska => anonimowy: asik_prj@wp.pl



68. anonimowy: asik_prj@wp.pl => Z kubkiem kawy


71.Asia Nosal => Tina J


72. Tina J => Monika Olszewska



77. zielona liszka => PaNaKo


79. AnioleQ7 => Blanka


 80. Blanka => Daria S

81. Daria S => ScrapGonkowo


83. Akrimeks => Agnieszka Ostrowska


84. Agnieszka Olszewska => Martuszka


85. Martuszka => KasiuLove
/nie zapisała, którą do kogo ;-)/


86.KasiuLove =>Rudzia-Bianca



87. Rudzia-Bianca =>Martuszka


88. Martuszka => Karolina_Wycina
/nie zapisała, którą do kogo ;-)/


89. Karolina_Wycina => Wanda


90. Wanda => hubka38


91. hubka38 => basienka0073


92. basienka0073 => Monika na Hamaku


93. Monika na Hamaku => AnetaA


94. AnetaA => Paulina scraPINA


95. Paulina scraPINA  => Martuszka


96. Martuszka =>Olenkaja
/nie pamięta którą do kogo wysłała/


99. CreaDiva => Etoile


100. Etoile => Ajgacia



101. (wpis po zakończonych zapisach) Dagmara => Iwona


Jeżeli coś przekręciłam czy zamieniłam lub ominęłam proszę o info.

Pozdrawiam,


15 komentarzy :

  1. Śliczne prace, świetna zabawa, dziękuję za możliwość udziału :) Mam nadzieję, że wszystkie dziewczyny i te obdarowywane i te obdarowujące są mega zadowolone :) Pozdrawiam wszystkie uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super karteczki dziewczyny zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje jeszcze nie są umieszczone ;) zdjęcia przesłałam już dawno... chyba na dobry adres :) ja jestem mega pozytywnie zaskoczona pięknem tych prac i karteczkami, które otrzymałam :) za rok też się bawimy?

    OdpowiedzUsuń
  4. No taka ilość świątecznych kartek, że aż by się w nich człowiek potarzał, by poczuć ducha świąt:-)
    Zacne kartki, zacne:-)
    Jeszcze raz dziękuję za zabawę:-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. podsumowanie u mnie na blogu też już jest ;) http://black4lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki wszystkie.
    Serdecznie dziękuję za zorganizowanie zabawy :))
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam organizatorki i wszystkie uczestniczki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nie moge wstawić zdjęcia poczta do Ajgaci odrzuca mi adres, o zabawie napisałam na swoim blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pobralam zdjecie ze strony i jest juz w podsumowaniu. dziekuje za info :-)

      Usuń
  8. Piękne kartki,fajna zabawa,wprawdzie do mnie jeszcze kartka nie dotarła,ale myślę,że po niedzieli już będzie,wtedy wstawię post z podsumowaniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała pomyłka :zamienić trzeba 45 z 46. Tekst z 46 ma być w 45,a tekst z 45 w 46.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja cudna paczuszka dotarła dziś sprawiając mi wiele radości :) Jeszcze raz dziękuję za przeuroczą zabawę :)
    Zdjęcia mojej niespodzianki już u mnie :)
    http://scrapdogowelowe.blogspot.com/2014/11/uwielbiam-wymianki-chyba-juz-to-pisaam.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Podsumowanie u mnie na blogu już też zamieściłam. Bardzo dziękuję za fantastyczną zabawę:-)))))
    I do .... następnej razy;-)

    Pozdrawiam ciepło:-*

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja mam ciężką sklerozę i zapomniałam przesłać do Ciebie zdjęcia - ale zamieściłam u siebie na blogu co wysłałam - a to co dostałam muszę sfotografować i umieścić bo były super :)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.