Obserwatorzy

środa, 7 stycznia 2015

Kartka i notes ubrane w Dom Róż

Witajcie Kochani w Nowym Roku.
Oby był dla Was wszystkich owocny w realizowaniu marzeń i postanowień.
Kochani dziś mam dwie prace w stylu vintage. Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Robione późnym wieczorem bez możliwości poprawy przy innej okazji :)

Wykonałam kartkę dla 90 latka oraz notes który w prezencie gwiazdkowym dostała pewna Ewunia :)
Obie prace powstały z przepięknych papierów Ani Brises - DOM RÓŻ





W pracy użyłam:
papier Lemoncraft Dom Róż
bazy do kartek Anitas 25 szt
klej Magic
sprężyny grzbiety MIEDZIANE do bindownicy
ćwieki antyczne Dolina Tęczy
ćwieki perłowe mi ni Dolina Tęczy
ramki z beermaty
bazy z beermaty
To wszystko na dziś.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego spotkania :)
Pasja Kati


5 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza te naplątane, nagmatwane wstążeczki z boku, i koronki, lubię koronki.Moja mama robi serwetki koronkowe, mam sentyment.
    laurkowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful projects...very beautiful end elegant...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewunia pewnie się ucieszyła!? Kartka i notes są idealnym zestawem-zespołem, grają cudowną różana melodię... ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, skąd tak piękne rameczki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.