Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lutego 2015

Kartka z hortensjami

Witajcie,
 Moja serdeczna koleżanka właśnie kończy 40 lat.
Cieszę się, że jedną z prac, którą dla niej przygotowuję,
mogę Wam pokazać, a być może także zainspirować.
Kartka, jak to u mnie w zwyczaju, jest warstwowa.
Bardzo ciekawie prezentuje się na niej mój nowy nabytek - wykrojnik Joy - kwadraty z przeszyciami
Kwiaty, którymi udekorowałam kartkę zrobiłam z  pomocą tego wykrojnika kwiaty-Hortensje
- niedrogi i warto go mieć w swoich zasobach:)

Ponieważ kartka jest dość"gruba"zrobiłam dla niej kartonik o podwójnych ściankach 14,5/14,5/2,5 cm. 
a wykorzystałam do tego biały karton 300g





  a tak tworzyły się kwiatki:)


materiały, które użyłam do wykonania pracy:

Pozdrawiam serdecznie :)

9 komentarzy :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.