Obserwatorzy

sobota, 4 lipca 2015

Wakacje !!!


Witam
Sezon wakacyjny rozpoczęty. 
Oprócz licznych pamiątek przybędzie Wam zapewne mnóstwo zdjęć
 i dzisiaj właśnie chcę zainspirować do tworzenia quillingowych, wakacyjnych obrazków.
Pierwszy taki obrazek, w przyjemnym letnim klimacie,
stworzyłam zainspirowana pięknymi pracami Amy Genser.



W jego tworzeniu bardzo fajne jest to, że nie trzeba się starać aby elementy quillingowe były równe, proste, powtarzalne i  podobne do siebie :-).
Zaleca się wygrzebać z szuflady wszystkie pozostałe po innych projektach
i pałętające się (:-)) się paski o rożnych długościach,
grubościach, gramaturach i kolorach.








W tej pracy wykorzystałam:
przeróżnych kolorów paski quillingowe 3 mm i 4 mm


Kolejny obrazek powstał w tak zwanym

Japan Style.
 Do wykonania gałązki kwiatu wiśni użyłam cienkiej niełamliwej,
lekko bordowej gałązki dzikiej róży, która po delikatnym przytarciu w odpowiednich miejscach papierem ściernym, bardzo łatwo przykleiła się do papieru. 
Zdjęcie przyozdobiłam tekturkami Park Avenue.


Kwiatki na tym obrazku już znacie. Podczas ich tworzenia wpadłam na pomysł, że można dwa quillingowe paski o rożnych kolorach zwinąć jednocześnie - ja akurat połączyłam róż z kremem, albo jasny róż z ciemnym różem. Tworzą się nowe odcienie i różne wzory na płatkach
i w efekcie każdy kwiatek jest inny.


W tej pracy wykorzystałam:
paski quillingowe 3 mm: kremowe, różowe, ciemnoróżowe
ćwiek Prima, przeróżne zestawy znajdziecie TU
LemonCraft Sercem Malowane - u mnie arkusz "Dobroć"



 W imieniu całego zespołu Artimeno
życzę aby Wasze  wakacje były pełne fantastycznych przygód i niezapomnianych wrażeń. 

Wypoczywajcie, realizujcie wakacyjne plany, 
 rozwijajcie zainteresowania i szukajcie inspiracji. 

10 komentarzy :

  1. Piękne prace, chyba też coś zakręcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zachęcam, jeżeli chodzi o elementy quillingowe na tych obrazkach - to nie ma nic prostszego. Wystarczy pasek skręcić a potem go skleić :-).

      Usuń
  2. Ło mateńko, jakie to cudne! Musze spróbować takie zrobić! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Proszę spróbować bo to nic trudnego a satysfakcja gwarantowana :-)

      Usuń
  3. Ale inwencja! Kobieto, Ty to wymiatasz :P :P
    Pierwsza ramka - to jest to, musze wywołać zdjęcia z podróży poślubnej i zrobić coś takiego!
    Piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Kasia.
      Jeżeli chodzi o pierwszy obrazek to zainspirowałam się Amy Genser, wygoogluj w wolnej chwili. Mój obrazek ma ok 22 x 22 cm a ona tworzy coś w rodzaju quillingowych obrazów.
      Polecam !!!

      Usuń
  4. Genialne inspiracje, zwłaszcza pierwsza! Chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pierwszą też lubię bardziej ze względu na zdjęcie :-)

      Usuń
  5. Obie prace są rewelacyjne!!!! Ale to pierwsza ma przepiękne kolory który skradły moje serce. Eh... można patrzeć na te obrazki bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine, dzięki serdeczne za przemiły komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.