Obserwatorzy

piątek, 8 kwietnia 2016

Wiosenne LO



Witam serdecznie

W dalszym ciągu wszyscy wyglądamy wiosennych kolorów,
więc dzisiaj praca, przy wykonaniu której zainspirowałam się kolorami ze zdjęcia.
A na zdjęciu niekwestionowany symbol wiosny:

                                          Fot. Jarek Fiedorowicz

Czasem, swoje quillingowe sentymenty mam ochotę porzucić na na rzecz czegoś innego.
(...na chwilę, rzecz jasna...)

A że sklep Artimeno specjalnie dla mnie :-)
 sprowadził dużo fotograficznych akcentów - z ich wykorzystaniem postanowiłam wykonać scrap:
postawiłam na dużo kwiatków, tekturek, złote mikrokulki, złoty brokat, jagodowy róż i pastelowy żółty, całość na "deskach" z kolekcji Rose Garden Craft&You.


Zapraszam do galerii:






2 komentarze :

  1. Piękny jest, bardzo dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  2. ACH!!! Jest fantastyczny - zachwycająca kompozycja, klimat, połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.