Obserwatorzy

piątek, 13 kwietnia 2018

Przepis na kartkę dla Mamy



Witam wszystkich w ten wiosenny już czas 🌼
Dziś zdradzę Wam mój przepis na delikatną kartkę dla Mamy i pokażę co dokładnie potrzeba do jej zrobienia. To wcale nie jest takie trudne. Gotowi? Zaczynamy!

Kartka powstała z użyciem pięknych odświeżonych papierów Lemoncraft Nie zapomnij mnie.
Wykorzystałam także grafikę z tejże kolekcji, którą możecie znależć TUTAJ.









CO WYKORZYSTAŁAM:


  1. Nożyczki do tkanin - mam zawiązaną na nich tasiemkę, by pamiętać że nie służą do cięcia innych rzeczy(bo mają być super ostre 😉, by nie strzępić wstążek)
  2. klej - u mnie polimerowy, dobrze sprawdzi się także introligatorski, np. Magic
  3. papier scrapowy Nie zapomnij mnie(Forget me not) z Lemoncraft - posłuży mi za tło
  4. nożyczki do wszystkiego(obecne w każdym domu)
  5. sznurek bawełniany(może też być mulina)
  6. scrapki z wykrojników(jeśli nie macie maszynki do ich cięcia to może jakaś koleżanka z podobnym hobby ma i moż Wam wyciąć, można też je kupić na różnych aukcjach)
  7. papier bazowy - u mnie akurat w kolorze ecru, ale dla początkujących polecam uniwersalną biel, jak TUTAJ
  8. kawałek tektury falistej wyciętej z kartonu(każdy ma w domu jeśli nie to najbliższy supermarket odda za darmo)
  9. grafika, dodatek do kolekcji Nie zapomnij mnie dostępna TUTAJ
  10. sznurek lniany - u Nas w sklepie jest jego nieco grubsza wersja 
  11. Kwiaty - papierowe i szydełkowe, ręcznie robione
  12. kartka ze starej książki potraktowana podkładem gesso i mgiełkami pastelowymi 
  13. sizal naturalny - dodaje pracy lekkości i delikatności
  14. pasek materiału wycięty z koszuli mężą i postrzępiony( to się nazywa recycling 😜)
  15. koronka
  16. paski tiulu(z welonu siostry, ale spokojnie nie cięłam go na kartki, tylko skracałam 😛)
  17. postrzępiony pasek tkaniny
  18. wydrukowany w domu napis
  19. półperełki(jako środki do kwiatków) 
  20. tusz wodny i gąbeczka(może być kuchenna lub kąpielowa, byle miała drobne dziurki), nasze tusze znajdziecje TUTAJ

Jak widzicie kompletowanie materiałów do zrobienia kartki to nic trudnego. Wystarczy kilka podstawowych przyborów a resztę znajdziecie w domu czy w szufladzie z włóczkami u mamy lub babci 😊 
Jeśli ciekawi jesteście naszych dobrych rad dla początkujących(i nie tylko) to zapraszam Was na nasze kolejne spotkanie z cyklu PODSTAWY SCRAPBOOKINGU, gdzie pomożemy Wam zrobić pierwsze zakupy scrapowe(i nie zbankrutować 😉). 

Serdecznie zapraszamy wszystkich na nasz blog już 21 kwietnia!


Do kartki wykorzystałam:




Do zobaczenia 










2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.